Maacher Lycée

Inscription aux activités parascolaires (ACTPA)

Les inscriptions aux activités parascolaires sont ouvertes.
Tu peux scanner le code QR pour t'inscrire dans une ou plusieurs activités de ton choix.

Pour plus d'informations tu peux toujours te rendre au SEAP (seap@mlg.lu).

Rentrée des classes 2022/23

Nous sommes contents de vous accueillir de nouveau.

Le cours reprennent pour les élèves de 7e vendredi le 16 septembre 2022 à 7:35.

Youth start entrepreneurial challenges 2022 – Hero challenge

Dëst Schouljoer hunn d’SchülerInnen vun der 2GSO1 an der 2GSO2 un de „youth start entrepreneurial challenges“ deel geholl.

Si hunn an deem Kontext missen eng Persoun interviewen wou entweder een Virbild fir si duer stellt, Entrepreneur ass, oder si soss duerch hiren Asaatz beandrockt huet.

Et sinn ganz flott Interviewen zu staanen komm, ënnert anerem mat dem Taina Bofferding (Inneministesch, Ministesch fir Gläichstellung tëschent Fraen a Männer).

Och waren Interviewen dobäi mat Persounen aus den Gesondheetsberuffer, dem CDGIS, Patronen aus nationalen Betriber, karitativen an sozialen Associatiounen, Influencer, …

D’Schüler hunn am Virfeld hier Interviewfroen missen opsetzen, den Interview autonom duerchféieren an schlussendlech virun der Klass präsentéieren.

Vidéo reprenant des impressions de notre lycée.

Galeries Photos

Visitez les galeries photos du MLG.

Cours du soir

Détails sur l'inscription aux cours du soir.

iPad

Informations et support technique concernant l'offre digitale au sein du MLG.

Contactez-nous:

Nom:
Prénom:
Adresse mail:
Message:
Entrez les lettres visibles au-dessus:

Événements futurs:

Congé de la Toussaint

Du: 29-10-2022 au 06-11-2022

Congé de la Toussaint

Vacances de Noël

Du: 24-12-2022 au 08-01-2023